Kizim16 Kızlar bebegim 3.5 aylik ve dogduktan 10gun sonra saçlarını kesmistik. Üst kısımlar nerdeyse 3 cm falan oldu ama yanlar oldugu gibi duruyor bu normal mi
Mihriiii Kizim16 ilk 6 ay bebeklerin saç kökleri dinlenme dönemindedir. Merak etmeyin 6. aydan itibaren daha hızlı uzar ☺️
DemetF Kizim16 11 aylik olacak kizim hala uzamadi cok normal birde yana yatiriyosan o yuzdende oralar dokuluyor 6.aydan sonra uzar
Mihriiii Kizim16 inşallah 😅 ben kesmedim ama mesela bizimde yanlar dökülüyor ama üst duruyor o yüzden yanlar ve arka açık biraz 😅 büyüdükçe eşitleneceğini ümit ediyorum