Bekarken kendimi bildim bileli evde koşu bandı vardı ama çalışıyordum yorgun oluyordum bu kadar kilom da yoktu çok çok az yürümüşümdür toplasak 50 yi geçmez 😅 ama şimdi evdeyim ve doğum kilolarım var bulunduğum bölge çok soğuk olduğu için bebeğimle yürüyüşe çıkamam🤦♀️ aranızda koşu bandı veya yürüyüş ile ciddi kilo verenler var mı? Koşu bandı alsam acaba yine bir köşe de fazlalık mı olur?