yaseminnduru Ygz14 ferrum damla olarak iyi , nutrigen ferromixin toz şeklinde dişleri boyamıyor kabız yapmıyor 👍
Mervetrmn Ygz14 canımm bestiron kullanıyorm doktormz önerdi hiç kötü yorum okumadm 👍🏻 Biraz ekşi bi tadı var yerken zorlanıyo ama yinede menunum😂
Ygz14 Sunaytunkersen teşekkür ederim ben her posta yazmaya çalışırken kimse bana yazmıyor çok üzücü gerçekten 😪
Ozumce Sidefer en az katkı olan ilaclardan. En iyilerden diyebilirim. İnstagramsa mühendisinoğlu diye sayfa var oradan incele istersen
Busrademiir Sağlık ocağının ilacı neden kullanmıyorsunuz? Bende kullanmaya başlayacağım da merak ettim
Elvn94 Busrademiir saglik ocaginin verdigi kan ilaci cogu bebegi kusturuyo canm sende bi denersn baktn olmadi kusuyo ozel alirsn