Koftepaddis Anneler bebeğimde ishal var nasıl geçirebilirim henüz 7 gün olmadığı için dr gitmedik sadece anne sütü alıyor bende ishal değilim
-erCansu- Koftepaddis doktorum gunde 5den fazla paçalarından akacak kadar kaka yapıyosa ishaldir demişti bol bol beslemek gerekir sıvısız kalmasın cidden ishal oldugunu düşünüyosanız bnce doktora götürün sıvı kaybı olmasın
Emel-Eslina Koftepaddis Günde 1-2 yapması olması gereken. Eğer sıvı olduğu ıcın ishal diyorsaniz, onlarin kakasi oyle oluyor. Benim kizimda 2 aylik, Hemsireme sordum normal dedi.