Mehtap-789 Kızlar ben 2 aydır korunma iğnesi oluyorum ilk ay erken adet oldum bu ay 4 gün gecikti adetim iğneden olabilirmi yada iğneyle hamile kalabilirmiyim bu durumu yaşayan varmı
Esralparslan1 Mehtap-789 ayyy aynısını ben yaşıyorum şuanda çok korkuyorum seninle aynıyım regl oldun mu canım