Kızlar 2,5yaşında oğlum var bana yapışık resmen bu zamana kadar bensiz 10dk durmadı anneme bırakıyorum işlerimi halledin diye uykudan uyanınca saatlerce ağlıyormuş veya ben cıkınca direk ağlamaya başlıyor arkadaşımın oğlu var kendi çantasını hazırlayıp gitmek istiyormuş veya anneanne dedeye gidince ben gelmiycem diyip ağlıyormuş bizimki de ben kapıya adım atar atmaz bende önce ayakkabı giyor niye böyle artık hareket edemiyorum onsuz iki tane var bide hiç bi yere işimi halledip gelemiyorum