BurcuMasal Çok şükür bebeğimi sağ Salim kucağıma aldım 26 günlük oldu ama gaz probleminden mi kaynaklı bilmiyorum bebeğimi özellikle geceleri memeden ayıramıyorum.Silikon göğüs ucuyla emziriuorum acaba doymuyor mu diyorum ama uçta sütü görüyorum ağzından akıyor fazlası bez durumu da gayet iyi.Emiyor gazını çıkarıyorum tuvaletini yapıyor heyecanlanıp tekrar emmek istiyor tabi bu arada ben 10 dk bile uyuyamıyorum.Emdikten sonrada göğsümde uyumak istiyor hep beşiğine yatırınca gaz çıkarmaya çalışıyor kıvranıyor derken uyandırıyor kendisini,elleri hep yüzünde.Çok hareketli yarım kundak yapayım bari elleri dursun diyorum kendi kendine kundağı açmaya çalışıp sinirlenip yine uyanıyor :( Ne yapacağımı şaşırdım ne zaman düzene giriyor bebekler ?
Gonul_celen BurcuMasal uykusuzluktan ölünmüyor tecrübeyle sabit 😪😭 ama zamanla alışıyorsun hatta bi süre sonra fazla uyku gece uykusuzluk yaoıuor
Minnakpremses BurcuMasal aynı bizi anlatıyorsun canım kızım 29 günlük aynı dert bizde de var ne gece ne gündüz uyumuyor gaz sancısı meme de yada kucakt uyuyor başka Bi yerde uyumuyor