Bebeğim 14 aylık iken adım atmaya başladı ve yaşıtları çoktan yürümeye başlamıştı bile sabırla bekleyin güzel anne her çocuk farklıdır kimi erken diş çıkarır kimi geç kimi erken yürür kimi geç kimi erken konuşur kimi geç o sebepten üzülmeyin lütfen sizlerde teşvik edin destek olun yürüyecektir 🌺