Bebeğim 6 buçuk aylık anne sütü alıyor çok az ek gıda vermeye başladım ama çok kötü kabız şu anda biraz önce resmen ağlamaktan çatladi ve çok zor şekilde biraz yaptı ama rahatlayamadi zeytinyağı icirdim bir çay kaşığı birazda popo kısmına sürdüm ne yapabilirim başka :(