Bende diş çıkarmıcaklar. Damakların içi doluyor.
Dolarken de bu sekılde belırtıler oluşuyor. Ama anlattıklatınıza göre 4ay 5ay ataklarını yaşıyorlar. Yememe uyumama huzursuzuk…. Salyalar da coğalıyor bu aylarda. Biz şuan 9aya gırıcez aynı belırtıler çok cogaldı ama patlama hala olmadı..