Bende dogalgaz yarrdmi başvurdum 475 tl onu ptt ye gidip faturamizdan mi düşüyorlar. Benim evim merkezi sistem onun faturasi bina aidatı olarak geliyor fatura ckmiyor kaldı ki sıcak su ve tüp dogalgaz faturasi olarak geliyor ama oda 60 70 tl 475 tl yardım hakkını nasıl kullanacam