Zumra23 Arkadaşlar bebeklerinize kışın ne giydirmeyi düşünüyosunuz ? Ben astronot almayı düşünüyorum ama bilemedim 🤔
Deletedmom277 Zumra23 bebeğiniz eğer küçükse astronot montlar çok iyi oluyor. Yaşadığınız yer birde soğuksa da memnun kalırsınız
Aylingneess Zumra23 ben bulamadım ayına göre e.bebekten baktım 1yaştı hepsi nereden alacaksın BanAda önerirmisin
Deletedmom277 Zumra23 oooo siz kesin astronot tulum alın Ankara kış aylarında çok soğuk. Kızım 6 aylıkken astronot tulum gitmiyordu
Rhk01 Aylingneess ben lcw dan almıştım her aya göre var çok güzel e bebekteki çok kalitesiz gelmişti lcw harika bişey malı