Mlkkrm ilk 4 ay nerdeyse tüm bebeklerde reflü olur..benim bebeğim de memede kendini geri atardı ama özellikle bir mememde yapardı bunu..çekildiğinde bi kaç kanaldan süt fışkırdığını görürdüm yani tazyikli süt nedeniyle kendini geriye atıyordu..diğer mememde de aynı şeyi yaptığında kollarını da çırpardı kaldırıp gazını çıkartınca rahatlar devam ederdi emmeye..ilk aylar benim bebeğim de çok kusardı neredeyse her beslenme sonrası, çünkü karnı şiş ve gaz doluydu, gazını çıkarmayı da bilmediği için karnını kasarken kusardı da..