Sevgili tecrübeli annelerim uyku düzeni ile ilgili sormak istiyorum kızımın uyku düzeni iyi şükür yani tek yatmada sorun yaşıyoruz iki 3 saat uğraşınca ancak uyuyor ve geç yatıyor geç kalkıyor, yani gece1 de yatıyor öğlen11/12 o civarda kalkıyor beslenmeler dışında tabi erken asla yatmıyor geç kalktığından diyeceksiniz ama sabah 8 de kalkıp güne başlıyoruz öyle deniyorum yine olmuyor çok uyutsam da uyutmasam da kısaca saat 12/1 olmadan uyuymuyor bana çekmiş galiba uyku düzeni geç yatıp geç kalkmayı seviyor 3 hafta 1 günlüğüz bu durum için bir öneriniz var mı ? Böyle gider mi daha çok değişir mi