Belissimo 12 aylık kızım var ve ana öğünü anne sütü değil mama. Son 2 aydır günde sadece 2 defa mama içiyor diper tüm öğünler ev yemeği. Gece uyumadan önce ve gece 3 4 civarı mama içiyor gece beslenmesinden kesemedim. Ancak hipp mama kullanıyoruz 3 numara. Ancak 3 numara 12 aya kadar kullanılıyor. Şimdi bu durumda ben gece bebeğime ne vermeliyim hipp 4 yok
dygymn Merhaba benimde 12 aylık bir oğlum var. Ayni sizin gibi beslenme şekli akşam yatarken ve gece 4 5 civarı 2 kere mama aliyo. Ben bu ay itibariyle bebelac gold 3 numara kullanmaya başladım. 1 yaştan itibaren yazıyor