elifilyas2208 Merhabalar anneler bugün farkettim de hafta sonu pazartesi götürem dedim doktora. Yanağın içinde etnparcasi var. Başına gelen varmı. Önceden yoktu böle bişe yeni olmuş. Bu nasıl oluyo bilen var mı?
joyfulmom elifilyas2208 benim çocukluğumdan beri var sağ tarafta kocaman hemde devamlı ısırıyorum dişime takılıyor fırsat bulup doktora da gitmedim hiç neden oluyor acaba bilmiyorum da
Sema-nehirasel elifilyas2208 ayy ne tesadüf bende bugün sabah farkettim ağzının kenarında acaba ısırdı falan da mı oldu diye düşündüm
Asym33 joyfulmom Canım bir doktora göster bence korkutmak istemem asla ama bu tarz şeyler bazen tehliheli olabiliyormuş çalıştığım yerde diş doktorum bir hastamız gelmişti buna bir tahlil yaptır yada aldır bence demişti kötü huylu olabilir yada kötüye çevirebilir gibi konusmustu
joyfulmom elifilyas2208 yok ağrı yapmıyor öylece duruyor ara sıra ısırıyorum ama işte bir türlü doktora gitmek nasip olmadı
elifilyas2208 Sema-nehirasel köpek dişleri hepsi aynı anda çıkıyordu bende öle düşündüm ağrıdan felan isrdi mi diye de gotrduniz mu siz
joyfulmom Asym33 ama bende yıllardır var yani 28 yaşındayım kendi bildim bileli var çocukluğumdan beri hangi bölüm bakar ki buna
Asym33 joyfulmom Onu bilmiyorum canım ordan pir parça alıp test yaparlar yada alırlar bir doktorun gormesinde fayda var benimde et benim var ensemde bende onun için bir gotcem