Çocuğumun uykusuna nazar değdi vallahi. 7.5 aylık. Son 4-5 gecedir 8 de yatırıyorum normalde 12 ye kadar uyur gece 12 de besler yatarım sabah 5-6 da kalkar beslerim yine uyur 8 e kadar. Ama buara her yarım saatte bir uyanıyor ağlayarak 🥺 çıldırıcam. Bi iki gece önce çığlık kıyamet gece yarısı. Hiç diş çıkmadı ama bakıyorum belli olan bişeyde yok gözle gördüğüm. Calpol veriyorum fayda etmiyor. Atak zamanıda değil. Kolumuzda sallayarak uyuyo yatağa koyuyoruz. Deliricem 🥺 Boş bi konu biliyorum çoğu kişi aynı haldedir benle ama içimi dökeyim dedim.