Mehmetcan Merhaba 4 ay 5 günlük bebeğim var 2 gündür iç cekerek ağlaması var özellikle uykuda korkakarak agliyor bunu yaşayan varmı
Samyeli008 Mehmetcan Evet canım o aylarda benim bebeğim de öyleydi biz dua yazdırdık onunla epey rahatladı. Birkaç ay sürmüştü şimdi 10 aylık çok şükür yok. O aylarda yeni bir şey gördüğü zaman ya da yeni bir şeye yabancıya maruz kaldığı zamanlar olurdu