htcmine Atabekte var 4000 ama uzakta kalıyor biraz minibüs geçiyor, dediğim gibi aidatı yüksekmiş sanırım.
1+1ler bile 2.5 3000 yazık günah
Tokide var ama oraya şehir içi minibüsler geçmiyor. Akören fener falan geçiyor oda şu an yol kapalı onlarda geçmiyor mecbur taksi falan yapıyorlardır.
Çoğu ilanda da memur isterim falan diyolar benim alt katım da öyle karı koca memur olsunlar istendi falan.
Fatih mahallesinde yüzüne bakılmayacak binalara 3.5 4 istiyorlar.
Kiptaş 2 de 3500 4000e bulabilirsiniz en azından minibüs falan sık sık kalkıyor