Zuleyham .benim bebeğimin de öyle oldu. Gobek fıtığı vardı zaten. İki üç defa yaktılar kuruması için, öyle kurudu. K vitamini yapmayacak misiniz dedim kanama olmayınca yapılmadığını söyledi dr . Bu arada yakma dediğim işlem sıfır acılı bir şey yani gerçekten yakmiyorlar ısı falan olmuyor. Dr a götürün muhakkak çünkü enfeksiyon olma ihti.ali çok yüksek