sgok Merhaba anneler bebeğim 2ay 19 günlük emzirirken bacaklarında bi gariplik var gibi geldi sizce normal mi gariplik var mı
Dilek_nehirto sgok benimkide öyleydi küçükken bi tuhafıma giderdi bacakları büyüdükce şekil alıp oturuyo kasları korkma 6. Ayımızdayız bizde normale döndü
cicekbahcem sgok hangi doktormuş o? Rutin tarama bu ? Emin misiniz doktorun dediğine. Bacakları için bişey diyemem ama
oglumubeklerken sgok doktorunuz nasıl böyle önemli birseye gerek yok der keşke dinlemeyip girseydiniz ama birsey yok gibi bacaklarında
Sontvbukucu sgok nasıl gerek yok dedi o zorunlu bisey hemen yaptırın doktoru da degisin bacaklari da normal görünüyor.
sgok Dokunmayincokfenayim bilmiyordum sordugumda öyle demisti hastaneden randevu alacagım ultrason icin 🙏🏻
sgok cicekbahcem evet tabi ki uyduracak değilim elle muayenede bi sorun oldugu görünmüyor cektirmene gerek yok dedi
cicekbahcem sgok Evet taraflı çıkıklar genelde.elle belli olur ama çift taraflı ise belli olmaz. En kısa zamanda doktorunuzu da değiştirin bence , sevgiler 🌸
oglumubeklerken sgok en kısa zamanda götürün 2.ayda yapılıyordu sanırım tam hatırlayamadım ama ilk fırsatta hemen götürün belki gec olmamıştır henüz
mashaa sgok Geç olmaz götürün tabi 😌 Tatlış bacaklarını sevsinler onun ☺️ Büyüdükçe daha düzgün oluyor bacaklar şimdi küçük diye size öyle geliyordur
minikoglummmmm sgok geç olmaz canım götür ablam kızını götürmemis di üç aylık di çok ağlıyor du bir götürdü ki kalça cikikligi var ondan ağlıyor iki tane bez taktı altı ay boyunca bide korse gibi bişey taktirdilar öyle düzeldi kalçası
minikoglummmmm sgok zorunluluğu var artık kalça ultrasonun biz 40 günlüguz hemen randevu aldım çünkü yer olmadığı için erkenden aldım kalça çok önemli