124 Bebeğim 5 aylık ve doktor kontrolünde bebeğimin yüksek damagi olduğunu söylediler bebeğinde yüksek damak olan annelerimiz var mı varsa nasil bir tedavi uygulamamız gerekiyor
124 Sogancik bu durum beni üzdü biraz genatik hastalık olabilir dedi test verdik acaba benle aynı durumda olan annelerimiz yok mu nasıl bı süreç izlemisler internette bununla alakalı neredeyse hiç bı şey yok
Sogancik 124 doktorunun farketmesi iyi olmuş canım. Herhangi bir tedavi yöntemi var mıymış acaba? Sen ara sıra postunu yukarı çıkar belki bu rahatsızlığı bilen birisi gorur postunu canım.
Umaykizim19 124 Merhaba bebeğiniz ne durumda, sanırım sizin geçtiğiniz yollardan biz de geçeceğiz . Bebeğimde yüksek damak var, başını tutamıyor , sol göz kapağı düşüklüğü var 2,5 aylık Nöroloji dr takipliyiz, MRda bir durum çıkmadı . Genetik test yapılacak
124 Sogancik bu ikinci post açışım ilkkinde saolsun birisi yazdı kendi bebeğinde de olmuş ama zamanla geçmiş sorular sordum ama bir daha uygulamaya girmedi ve sorularımı görmedi inşallah geçer benim bebeğimde gen testi yapıldı bu yüzden genatik hastalık var mı diye bakilcak test yapıldığından bu yana acaba bebeğim hastami düşüncesinden kendimi alamıyorum
Sogancik 124 öyle düşünme canım. Bak bayanın çocuğunun geçmiş ne güzel. Ben de netten baktığımda kendiliğinden de geçebiliyor yazıyordu. Daha ufak bebeğin. Geçer inşallah kendiliğinden.
124 Umaykizim19 merhaba biz genetik test yaptırdık çok şükür bir şey çıkmadı söze hangi testi yapicak biz kromozom analizi yaptırmıştik bebeğim gayet iyi hiç birşeyi yok şuan ne emekle nede yürüme var bir yaşına yeni girdi fizik tedavisi görüyoruz
Umaykizim19 124 Yüksek damaktan dolayı mı fizik tedavi görüyorsunuz ? Ve sizin emme sorununuz var mıydı , benim bebeğim etkin ememiyor
124 Umaykizim19 benim bebeğimin emme sorunu olmadi ama beş buçuk aylıkken beni emmeyi bıraktı Antalya da online emzirme danışmanından ve hastanedeki emzirme danışmanından eğitim aldım sütüm tanzikli olduğu için emmek istemedi sadece yüksek damaktan dolayı ve biç kac silik özellikten dolayı gen testi vermek zorun da kaldık
124 Umaykizim19 bizim kaslarmiz çok az zayıf hipotanik bebek değil çok şükür ama geliştirmesi gerekiyor
aslidenizhasan 124 merhaba benim bebeğimde de yüksek damak çıktı, şu an bebeğinizin durumu nedir, nasıl bir yol izlediniz?
124 aslidenizhasan yüksek damak için bir şey yapmadık ileri derecede değildi ama bazı gen hastaliklarida yüksek damakliliga sebep olabilir