Arkadaşlar merhaba oğlum tam 2yaşında. 10aylıktı işe başladığım zaman. Duygusal açıdan psikolojik açıdan etkilenmesin diye hep doğru zamanı bekledim, yok taşınıcaz yok kreşe başlayınca e zaten kreşte hep hasta oldu. Ha geçti ha geçiyor derken delirmeye başladım. 2 yıldır gece uykusunu unuttum falan neyse onları geçiyorum. Çocuğum şu an hasta yine. İçimden memeden ayırma gelmiyor ama memenin her yeri artık yara ve kanıyor emerken yerleri tekmeliyorum bayılacak gibi hissediyorum. Memeden ayırsam ne olur ya dayanamıyorum