Ferda09 Merhaba arkadaşlar. Buzluktan cıkarılan anne sütü, üst normal buzdolabı gözünd kaç güm durabilir. ? Yada aynı güm içerisinde tüketmek mi gerekir ?
Damlay Ferda09 Buzluğun üst kısımında 6 ay alt kısımında çözülen süt 1 gün ama çözüldüğü an tüketilmeli çünkü tadı çok değişiyor. Oğlum asla içmiyordu
Merhaba05 Ferda09 ben dün gece buzluktan çıkarıp buzdolabına koydum çözülmüş orda tabi. Sonra sabah sıcak su dolu tasta ısıttım tadına bakayım dedim iyi ki bakmışım tadı pas gibiydi resmen bi damlada ağzım acı oldu iyiki vermemişim bebeğime tadına bak sende muhakkak