Emine6565 40 kontrölüne gittiğimde küçük bir miyom görüyorum dedi doktor 2 cm ama hiç üstüne düşmedi önemli bişey değil dedi yoktu doğumdan sonra olmuş ciddi bişey mi napmalıyım ben bilgisi olan var mı