Kızlar 6 ay önce doğum yaptım sezeryan oldum yeni yeni bel ağrılarım başladı kızımı yatagindan alırken belim tutulup kalıyor resmen yoruldugum zamanlar hele daha çok oluyor yani bilmiyorum anesteziye bağlıyorum ben çünkü çoğu kişide duydum kiminde baş ağrısı oluyormus kiminde bel ağrısı . Araştırıyorum anestezi uzmanından kaynakli olabilirmis ama bu durum normal birsey de degilmis olmazmis yani sizde durumlar nedir doktoruna soran oldu mu bunu merak ediyorum ben hic sormadim aklima gelmedi aslinda