Emine6565 o ayda meme terbiyesi oluyor. Yumuşak meme çok süt üreten memedir. Herkesin öyle oluyor o aylarda normal bişey yaşadığınız. Normal bir sürece mama sokmayın. Yumuşak meme candır. Yağlı süt üretir bebeğe güzel kilo aldırır. Sevinmeniz lazım hatta. Ben ilk kızımda bunu bilmediğimden üzülüyordum sütüm azaldı herhalde diye ama 2 sene cok cok emdi. İkinci kızımda meme terbiyesini bildiğim için memelerim yumuşayınca sevinmiştim 😄❤️