Bugun başıma geldi hastaneden geliyoruz, bebeğim düşmedi ama oturduğu yerden oturaktan kendini öne atıp kafasını sehpaya çarptı, yüreğim gitti, sürekli ağlamaktan başka hir şey düşünemiyorum, o anı ben görmedim babası yanındaydı, oluyormuş ya,bebekler düşüyormuş yani, rabbim tüm bebekleri beterinden sakınsın