birmelekannesi0 Doğduğundan beri mama meme şeklinde gidiyor bu zamana kadar pamukçuk olmadı ama dün aile hekimimiz fark ettiği hep avent biberon kullanıyorduk birkaç gündür lansinoh kullanıyoruz acaba bu yüzden olmuş olabilir mi ?