3 yaşında oğlum var. Henüz anne baba dede hariç pek kelimemiz yok. Sağlıkla ilgili bir sıkkntımız da yok🙏🏻Kreşe de gidiyor ve gittiği günden bu yana hasta.
Sormak istediğim konu şu: Çocuğum aşırı inatçı aşırı huysuz aşırı ağlak vs vs. Bu konuda psikolojik destek fayda sağlar mı alan oldu mu aranızda