zmraa Kızlr aranızda kullanan varmı aç karnınamı tok karnınamı atıyorsunuz kaç defa atıyorsunuz. Birde faydasını gördünüzmü.
merve171214 zmraa tok karnına alıyorum ben günde 4 defa alıyorum çok faydasını gördüm hala kullanıyorum
MademoiselleZengin55 zmraa Doktorum bana da günde 3 kez ikişer tane iç demişti.Günde 6 tane içtim hep.Bebeğim 6 aylık oldu hâlâ kullanıyorum.