Sultanim Merhaba az önce sağlık ocağındaki ebe aradı simir tahlili için 9 ay oldu doğum yapalı siz yaptırdınız mı çok acıdığını biliyorum eğer yaptırdıysanız sağlık ocağındamı yaptırdınız çok gerekli ooan bişey mi acaba ?
Tekemerve Sultanim sağlık ocağında değil de hamile kalmadan önce kadın doğum da yaptırdım hiç acı duymadım
Deletedmom277 Sultanim hiç acımıyor. Hamile kaldığınız zaman doktorunuz hiç yapmamış mıydı ya da daha öncesinde
[silindi] Sultanim Acı verecek bir işlem değil yılda bir kez yapılmalı mutlaka kanser taraması için çok önemli
Bsrulu Sağlık ocağında yapıldığında ilk defa duydum ben kadin doğumcuya yaptırdım ayrıca ne acısı pamukla dokunduruyor oraya sadece ben hiç bise anlamadım bile
eymenhumeyra Saglik ocaginda yapiliyor annem yaptirmisti kulak copu gibi bisryi dokunduruyolrmis sadece herhangi bi aci yokmus bende hic yaptirmadim 31 yasindayim dogum sonra yapilcakti ama gitmedim🤦♀️
Sultanim eymenhumeyra ya ben normal doğum yaptım ve ondan sınra bende bu tarz korkular oldu birazda ondan çekiniyorum ne bilim ya
eymenhumeyra Saglik ocaginda yapiliyor annem yaptirmisti kulak copu gibi bisryi dokunduruyolrmis sadece herhangi bi aci yokmus bende hic yaptirmadim 31 yasindayim dogum sonra yapilcakti ama gitmedim🤦♀️
Onedroplove Sultanim sağlık ocağında değil kadın Doğuma gitmeniz gerekiyor pamukla değil ince bir çubukla alınıyor acısı çok hafif sinek ısırığı gibi derler ya o kadar sakın korkup yaptırmamazlık yapmayın her kadının yılda 1 kez yaptırması gerekir
eymenhumeyra Saglik ocaginda ebe var o yapiyor annemi aramislardi oyle gitti yaptirdi yapilmaz diye bisey yok aradiklarina gore yapiliyor demekki
Zeliha66 Sultanim yogun kanamam oldugu icin kadin dogumcuya yaptirdim smear testini hic acimadi hatta anlamadim bile sadece ucundan aliyolar
YavruKartal Sultanim Evet önemli bir test. Çünkü rahim ağzı kanser tarama testi.Her yıl düzenli olarak kendi doktoruma yaptırırım. Sinek ısırığı daha çok acıtır. Acıkı bir işlem değil.