Kumsalin_Annesi12 Kizlar merhaba. Kardeşim 1 senedir çocuk istiyordu polistik over hastalığı için olmuyordu. Dün kan verdi beta 2.30 çıktı sizce yükselme ihtimali varmı?
sademinannesi Kumsalin_Annesi12 5in altı negatif sayılıyor ama bir kaç gün sınra tekrar kan verirse kesin belli olur
Eymeninannesiiiiiiiiii İlk kan verdiğimde değerim 2.21di doktorum 2 3 gun beklememiz lazim demisti 2. Kan verişimde 40 a yukselmisti biraz bekleyip tekrar kan verin allahim gonlune gore versin insallah 🙏🤗