Huma_kus34 Kızlar varmı aramızda benımki karaca markasının ama korkuma kullanamıyorum nasıl kullnıyosunuz eti kaç dk pişirıyor
1__anne Huma_kus34 Benimde karaca korkuyordum ama evlendiğim ay kullanmaya başladım ki korkum geçsin doğru kullanırsan hiç birşey olmaz
Duyulurum Huma_kus34 benimki de karaca üç yıldır kullanıyorum, bir sorun yaşamadım. Ne yapmanız gerektiğini bildiğiniz sürece sorun yok bence. Ben bakliyat haşlamak için kullanıyorum genelde
Huma_kus34 MinnakvLiva tencere takımımda vardı et icin pratik oluyormus istıyorumda istemıyorumda 🤦🏻♀️😅
benaslindayohum Huma_kus34 benimde işte 3 yıl dolapta durdu duracağına satayım dedm 😁😁🤭 kullanamam kendimi biliyorum korkağım ben
Ballkizimm BuzluKahve 7 dk mi saka mi 😄 ben aksamdan suya koydugum nohutu 1 saat pisiriyorum lokum gibi oluyor..
Denizanasi92 BuzluKahve inanırım ben 10 dk sonra kapatınca bile çok yumuşatıyordu onda yapmayı bıraktım hatta. Bir dahakine 7 dk da indiriym