Dmlagclu Merhaba kızlar bebeğim 18 aylık agır bir grip geciriyor gmzler şişti çapaklanıyor kızardı o kadar cok hasta oldu ki o kadar antibiyotik kullandı ki artık antibiyotik vermek istemıyorum bana öneride bulunacak varmı
tektanem Dmlagclu bugün doktor sayfasında biri sormuştu kırmızı gözler çapaklanan gözler die bu bronsit başlangıcı olabliyomuş dikkat edin zencefil bal limon tarçın karışım yapıp çay şeklinde ılıtıp verebilirsiniz malesef bu senenin hastalığı çok zor geçiyo
Sevinc24 Dmlagclu benim bebeğimde 18 aylık grip oldu sol gözü şişti ve içi kırmızıydı çocuk doktoruna göz damlası yazdırdık 3 gün ateşi çok çıktı ağır bi grip şu an azcık şişlik var hala gözünde ne alaka ben de anlamadım
Dmlagclu tektanem bronşit olucak diye cok korkuyırum şimdide akıntısan öksürük başladı ne yapacagımı sasırdım
tektanem Dmlagclu bu seneki salgında böyle ilerliyo malesef benim bebeğim hasta değil ama hasta olcak die aklım çıkıyo o yüzden sizi anlıyorum yani bu sene doktorlarda söylüyo yani iki üç virüs birlikte yakalıyo ve buda seyri ağırlaştırıyo hastanaler hep çocuk