Yuso https://eksiup.com/p/8x114931equt kizlar oglumun dis etleri boyle beyaz oliyor ama dis degil olup geciyo geri sizce neden olabilri?
Tugceceper Yuso canım benim oğlumunda böyleydi yakında dişler gelecek. Elini iyice yıkadıktan sonra parmağınla hafifçe masaj yaparsan eğer patlamasına yardımcı olabilirsin.
suheylam Yuso Anneme gösterdim pamukçuk dedi bende ilk diş sandım yakınlaştırınca iltihaplı olduğu belli oluyo canım
Yuso 03saliha06 sağlık ocagindaki doktor gorunce diş geliyordur dedi ama dedigim gibi alt taraflarda da var bu beyazlik ve geciyo gri
Adigeseyma Diş kaşıyıcı kullanıyorsa tahriş etmiştir veya ellerini ağzına götürüyorsa tırnaklarıyla yırtmış olabilir benim kızım öyle yapıyor çünkü
Rzgr Dısler gelirken alt tarafta beyazlik oluyor suan bizimde ust dislerimiz patlamak uzere ve altta beyzlama ve kabariklik var doktorun gormesi daha mantikli
Zoey8 Diş kisti de olabilir bazı çoçuklarda oluomuş benim bebeğimdede oldu kendi kendine kyboluyor o korkulcak bişey yok onda