AfraZ papatya_1125 cok sukur valla cnm birde burasi kucuk bi yer hastane cok bakimsiz hastalik kayniyor korkuyorum cocugu götürmeye ne yalan söyleyim rabbim korusun evlatlarimizi cok tesekkur ederim destek oldunuz
papatya_1125 AfraZ ben sizi çok iyi anlıyorum bir yandan doktora götürmek istiyorsunuz bir yandan radyasyon olacak zarar görecek diye üzülüyorsunuz İşte bu ikilemde kalınca insanlar birbirlerine sormak istiyor😊
papatya_1125 AfraZ çok iyi anlıyorum bizde de öyle durum hastaneye gitmek için iki tane arabaya binmek gerekiyor Bir de gidiyorsun mikrop yuvasına