senanur444 benım dogumumda cok zordu 4 tane dikişim vardı her tuvalette n sonra batikonla pansuman yaptım ve kabız olmamaya calıstım olmadımda dikişlerimde hiçbir problem olmadı, bence doktorunuza gidin bu ileride sizi rahatsız der vajinal genişlik vs yasayabilirsiniz enfeksiyonda kapar, dikişlerinizin açıldıgını nereden anladınız, çünkü benim dikişlerim kendiliğinden düşerken beyaz beyaz peçeteye gelmişti? Belki sizinde öyle bir durumdur