Elizovuski Emzirirken saç boyatmamız konusunda bir problem olurmu daha önce doktora danışanınız oldumu acabaa?
MomofGok Elizovuski ben hamilelikten beri boyatıyorum. Hamilelikte ve doğum sonrasında da doktora sordum boyayabileceğimi söyledi hiçte sorun olmadı.
Beyzaska Benim doktorum öyle çok acil ve önemli değilse boyamayı önermedi. Ben de emzirme sonrasına erteliyorum
Aybarsssmom Elizovuski yalnız Ombre yaptırdım ben çok araştırdım süte karışmadığını söylediler 5 aylık şuan yeni boyattım 10 gün önce felan
Elizovuski Aybarsssmom benimde şuan tam 5 aylık bebeğim hamılelıkten beri boyatamadım şuanda tedirginim açıkcası dipten değil bende ombre yaptıracagım 😊