Pupis aslında elimde doğal tarhanalar var da onlar bebek için uygun mudur ki? Birini kayınvalidem vermişti birini de eşim getirmiş içeriği temiz ama onları yetişkinler yiyor sanırım bebekler yer mi bilmiyorum yani bebek tarhanaları içeriği daha mı hafif oluyor
Crcs ya aslında yorumlarda böcek olduğunu okuduğum halde aldım bu markayı metheden de bir kesim vardı belki böcek acaba kendilerinden bulaştı da farketmediler mi ki diye düşündüm insanlık hali her şey olabiliyor ama kendim de görünce artık inandım bir daha da almam bu markadan 🙁
Denizanasi92 yani bilmiyorum ben bu böceği görmesem pişirip yedirecektim belki de kaynayacaktı arada trendyol yorumlarında bir kaç kişide böcek çıktığına dair yorum da görmüştüm aslında da işte kendim kaşındım gittim gene de aldım belki bir yanlışlık vardır diye 😅
Tüm ürünlerinde elbetteki böcek yoktur herhalde ama neticede var rastlanıyor bazılarında 🥲
Makarna lütfen diye bir marka var bi de ona bakacağım
Ftmnrzdmrr Bende belu gıda iyi diye biliyorum. Ekstra doğalsan markası var.
İlk kez duydum bakacağım