9,5 aylık bebeğim biz yerken çok istedi çok ağladı yumuşak kısmından üç küçük parça verdim çok korkuyorum bir şey olur mu diye daha sonra baktım tehlikeliymiş ama boğazına filan takılmadı bir şey olmaz değil mi çok korkuyorum yumuşak yerinden çok küçük verdik