Kızlar oğlum 15 aylık ek gıdaya 10 aydan sonea tam olarakta yaşından sonra başladım çünkü reddediyordu kilosuda iyi dite doktorum dert etme demişti gel görelim bebeğim ne zaman yemek kasesi veya yiyecek görse öğürüyor zor bela yediriyorum oyunla falan kusuyor sonra öğürdükten sonra zorlamıyorum bazen kusmuyor ama genelde kusma ile sonlanıyor zaten çok seçici yumurta sarısını yiypr sadece pilavı makarnayı bakkiyatları falan yemiyor muz eziyorum ya da muhallebi tarzı 😬 ama taneli şeyleri yiyor bazen canı isterse
-Not: sabahları 1 tatlı kaşığı keçiboynuzu özü pekmezi veriyorum