Ayselcvk Merhabalar hormon testi yaptırmak istiyorum ama adetimin şuan 2. Günündeyim hastaneye randevu yok salı veya carsamba gitmem gerek 1-2 kere yaptrdığımda doktor 3. Günü gel demişti hep acaba gitsem yine de düzgün sonuç alırmıyım?
Denizanasi92 Ayselcvk ben 2.ve 3.günü diye biliyorum randevu olmasa da gidip durumu anlatıp kan verirsiniz ben öyle yapmıştım ve 2.-3.günleri veriyordum
TheMomm Ayselcvk ben gittigimde bana 4.gunu gel demişti suan 5. gunundeym dedim tamam yapalım o zaman dedi bende anlamadım sivilcelerim için gitmiştim pek umursamadım o yüzden yani sizin ciddi bi şeyse dediği zamanda gitmeye çalışın