Hilalgunes ben sagıp verıyorum daha cok içiyor ama bu seferde bıberona alışma sorunu oldu. Sonra emzırmeye ardından sagım yapıp verıyorum içim rahat ediyor iyi beslendığıne tatmin olunca . Ama bi bıtseydı artık ya bıktım esmerımsı sarı renkte görmekten. Elleri bembeyaz acaba gercektekı teni bu mu dıyorum . Süreklı arastırmaktan da bıktım . Tahlillerle Cocugunda canını yaktık baya ona da ayrı üzülüyorum offfff