Symkoc 3 aylık bebeğim var ve baya gazımız var rahatlatsın diye rezene içiyorum emziriyorum rezene çayını günde kaç defa içebilirim kızlar bi zararı var mıdır bebeğime
Bsrylmz Symkoc bana doktorum günde iki defadan fazla içme demişti tabi benimki kimyonlu rezene çayı hazır olanlardan, belki aktardan alınanlar farklıdır onu bilmiyorum
Hohomoromu Symkoc milupann rezenençayını içiyodm sanırım üzerinde 2 bardak en fazla yazıyor gün içinde yanlış hatırlamıyorsm
Yusuf_Talhanin_annesi Canım her emzirmeden sonra bel boşluğuna sert değil yumuşak ama hızlı şekilde vur ☺️ İnşaAllah gazını daha kolay çıkarır🙏🏻 Birde sen kendini ayağını sıcak tut 👍🏻 Kimyon başucunda olsun hep her yemeğine ekle 👌🏻 Rezeneyi günde 5 kez bile tüketebilirsin zararı yok.✌🏻