Cennet70 benim kızım 1 ay 15 günlük evet şaşıldık var ama bende küçükken şaşıydım yaş büyüdükçe kendiliğinden geçti kendimden biliyorum bebeğinizle konuşursanız hangi tarafa bakarsa o tarafa geçip konuşun sizinle göz göze gelsin bi de yatırdığınız zaman baş ucuna değil yanına ya da ayak dibine oturun bişeyler anlatın diğer türlü şaşılığı daha çok oluyor düzeliyor bu şekilde zamanla