iremgg Kizlar merhaba, Aptamil Prosyneo ile takviye yaparak besledigim bebegim 55 gunluk.. Kaka sorunu hic yokken, 3-4 gundur maalesef kaka yapamiyor, bu sebeple Hipp Combiotic'e gectik ama bugun inanilmaz kustu:( Bu sorunu yasayan var mi, hangi mamayi kullanmaliyim vallahi cok uzuluyorum ve isin icinden cikamiyorum.. Biri kabiz yapar biri kusturur of yani:(
Farahzeynep iremgg bünyesi kabul etmemiştir, farklı mama deneyin 🙄 her mamayı her bebek kabul etmiyor , doktorumuz bünyesine bağlı demişti 🙄
Okyanusolmak iremgg fazla mı içiyor acaba. Ben de o mamayı veriyorum. Çok içerse fazlasını kusuyor bazen.
Gulsum0861 iremgg canım aptamil conformil kullanıyorum ve gayet memnunum gazı ve kabızlığı önlüyo bi ara bende hipp denedim ama her seferinde kustu artık vermiyorum
Gzd2010 iremgg bizde 3.ayımızdan beri hipp combiotic kullanıyoruz hic kusma problemimiz olmadı sadece fazla geldignde kusuyor bide yedirir yedirmez kaldirdıgmda ama yedikten sonra biraz bekletiyordm gazını cıkarmak icin hic kusma olmuyordu biz hippten once evolvia kullandk o cok kusma yaptı suan 6.5 aylıgız hagla hipp combiotic kullanıyoruz
Glcnn Benim bebeğimde 2 ay 21 günlük bizde yeni hipp combiotik kullanmaya başladık bugün 2 defa kustu 🤦🏻♀️
Glcnn Biz bebelağın thickener kullanıyoruz mamayı katilastiriyo reflü için bi tık fazla koydum az önce mamaya katilasti kusmadi
zeynepzeze Sarılık dönemi için 4 gün kadar hipp combiotic takviyesi yapmıştık doktor önerisiyle. Gerçekten çok kusturuyor. Mama önerisi yapamayacağım ama hipp biraz hazımsızlıkta yapıyor gibi geldi bana.
ayazasaf Ya biz evolvia kullandık sonra hipp combiotice geçtik ilk başta iyiydi ama 5-6 gündür her yedikten sonra kusuyor acaba sizler gibi mi oldu 😞
iremgg Okyanusolmak vallahi kilosuna gore almasi gereken ogun kadar veriyoruz, digerini de oyle veriyorduk, zaten fazlasini icemiyor oguruyor, orada kesiyoruz vermeyi.. ama kusma bence de mamanin kendisine bagliydi:(
iremgg serap1 kakasi sert degildi yaptiginda, zaten zeytinyagi koymustum, miktar olarak cok fazla ve her zamanki gibi de civikti, yani sert de olmayinca anlayamadik, nasil kaka yapmaz bu cocuk:(
iremgg Farahzeynep similac bizde de kusma yapmisti, sma kabiz yapti, hipp de kusturdu maalesef.. Aptamil Prosyneo iyiydi ama onda da basladi kabizlik..
Farahzeynep iremgg kabızlık olduğunda mamasına sabah akşam zeytinyağı damlatın, o sayede kolay yapar. Doktor demişti bize
iremgg Farahzeynep ben simdi sagdigim sute 1 cay kasigi zyagi koydum bekliyorum, gecen sefer boylelikle yapmisti, doktor mudahale etmeden 8 gun bekleyelim dedi ama mumkun degil gercekten:(
[silindi] iremgg bekle canim 10 güne kadar normal kaka yapmaması profesör çocuk doktoru akrabam var yapmassa gliserin kansuk isimli fitili verebilirsin diyor doktoruna da danıs istersen
Gulsum0861 iremgg ben hiç bi sıkıntı yaşamadım ama çocuktan çocuğa değiştir tabi seni yönlendirmiş olmıyım 🤷🏻♀️