MinnakvLiva “ ben saçma buluyorum” yukarıda da “kişisel görüş değil, öyle bir şey yok” ama var öyle bir şey. Saçma bul ya da bulma yüzyıllarca insanlar kına gecesi, kırk uçurma ritüellerini yapmışlar. Türkler için bazı sayılar önemlidir. 7, 40 gibi.. 7sini okuturlar, 40ını okuturlar vs. Daha neler neler var. Hala uygulanması güzel. Ben de uygulamam mesela, aklıma gelmez ama saçma da gelmez Türk eski geleneklerimiz. İslam öncesinde de islam sonrasında da uygulanmıştır. Neden böyle ağzını aça aça saçma şekilde gülüyorsun bilgisiz olunca? Senin gibi insanları hiç sevmem. Bilgisizliğini böyle saklamaya çalışamazsın. Bir tartışma, karşılıklı bilgilenme bile yapamıyor insan böyle platformlarda çoğu zaman. Kına gecesi yapmadın mı? Birinin kırkına, 7sine gitmedin mi? Bunlar da Türk gelenekleridir. Valla minnakliva seni açık görüşlü, bilgi alışverişi yapan biri zannederdim ve seni merak ederdim. Merak etmiyorum artık. Sohbet edilesi insan az burda.