TugbaShn1 Merhaba hanimlar dogum yapali yaklasik uc ay oldu ve henuz regl olmadim sorum su regl olmadan hamilelik olamaz heralde demi sonucta yumurtlama falan gerekli korundugum halde korkuyorum neden regl olmuyorum diye