Urasss13 vakit ve kahve bulursam içiyorum valla 😂 Türk kahvesini kafeinsiz içiyorum , o zaman 2-3 içiyorum. Normal makina kahvesi alıyorsam yoldan falan veya evde üçü bir arada , o zaman en fazla 2 tane içiyorum ama genelde gündüz kafeinli içtiysem akşamına kafeinsiz içmeyi tercih ediyorum.